באנר לפוסטים

טיפול בקמטים וקמטוטים

טיפול בקמטים וקמטוטים

מלבד תהליך ההזדקנות הטבעי, יש גורמים נוספים להיווצרותם של קמטים וקמטוטים. למעשה, קמטים וקמטוטים אינם תופעה ייחודית לגיל השלישי, אלא ניתן לזהות את הקמטים הראשונים כבר בתחילת גילאי ה-30 ולעתים אף קודם לכן ויש לכך גורמים רבים.

מקרינת השמש ועד להבעות הפנים שלנו

  • חשיפה לשמש- קרינת השמש פוגעת בסיבי הקולגן הנמצא בעור ועל ידי כך העור מאבד את הגמישות שלו.
  • תזונה – תזונה לא מאוזנת יכולה גם היא להוביל ליצירת קמטים ולכן חשוב לאכול מזונות המכילים ויטמינים המעודדים ייצור קולגן ונוגדי חמצון המנטרלים את נזקי החשיפה לשמש ומעכבים תהליכי הזדקנות.
  • עישון – העישון מוביל לירידה בוויטמין C המשמש כמרכיב חשוב בייצור קולגן. התוצאה היא קמטוטים בצדי העיניים ובאזור השפתיים.
  • מתח נפשי – דכאון, מתח ולחץ נפשי מובילים להפרשה מוגברת של הורמונים המאיצים תהליכי הזדקנות וגורמים בין היתר, לשינוי מרקם העור ויצירת קמטים. באותו אופן גם שינויים הורמונליים אחרים יכולים להשפיע על היווצרות קמטים.
  • מימיקה – הבעות פנים מוגזמות בתדירות גבוהה גורמות לחיזוק שרירי ההבעה והופעת קמטוטים.

טיפול טבעי בקמטים וקמטוטים באמצעות סדרת NEW-WAY

טיפול טבעי בקמטים וקמטוטים באמצעו סדרת מוצרי  NEW-WAY מבית  ADN  המיועדת  לטיפולי אנטיאגינג ומשלבת מרכיבים חדשניים ביותר מתחום הפרמצבטיה היוצרים פעילות אנטי אייגינג בעור. הסדרה משלבת בתוכה חומצה האלרונית KD3 הידועה בחדירה שלה לעור, חומצות אמינו, מטרקסיל. 3000 ויטמינים  ופפטידים שונים  

טיפול בקמטים וקמטוטים באמצעות סדרת DREAMPEEL

סדרת DERMAPEEL מבוססת על חומרי גלם פעילים מיועדת לקוסמטיקאית המקצועית  ומורכבת  ממספר סוגי פילינגים. כל סוג מטפל בבעיה אחרת בעור הפנים ומייצרת מיצוק והחלקת קמטים וקמטוטים .הסדרה מורכבת משילוב נכון של החומצות  אלפא וביטא המותאמות לסוג הטיפול ומצב העור.

חשוב לדעת: לקולגן ולאלסטין יש חשיבות רבה בשמירה על מראה עור חלק וללא קמטים ולכן הטיפולים השונים למניעת קמטים וטשטושם בדרך כלל מתמקדים בעידוד יצירת חלבונים אלו ושיקומם.

מוצרי  ADN פני בן עמי משלבים בחוכמה ובריכוזים מיטביים בין מרכיבים תרופתיים פעילים, צמחים, פקעות וחומצות טבעיות בניהן חומצה אזלאית.

ADN - ייצור ישראלי מותג עולמי

ייצור קוסמטיקה ישראלי

הרשמה

כדי לצפות בסדרות המוצרים ולהזמינן את צריכה להיות קוסמטיקאית פעילה ומוסמכת.
לאחר ההרשמה ואישור צוות האתר נשלח לך פרטי גישה לצפיה במוצרים.

תודה שפניתם אלינו, נחזור אליכם בהקדם

חברת מועדון סייד בר