באנר לפוסטים

החדרת לחות לעור הפנים

החדרת לחות לעור

חשיבותה של הלחות לעור הפנים, מריחת קרם לחות מתאים וכיצד זה משפיע על מרקם העור?

כמות המים הנמצאת בשכבות העור קובעת במידה רבה את מראה העור ומרקמו. במצב של אובדן מים העור ניראה עייף, מחוספס, בלי ברק ומתחילים להיווצר בו קמטים וקמטוטים.

במצב שבו יש כמות מספקת של מים, עור הפנים ניראה זוהר, מקרין חיוניות, ברק וכמובן, הוא נראה מוצק ללא קמטים וקימטוטים. המים נמצאים בתוך שכבות העור באופן טבעי ונקראים הנוזל הבין תאי – חומצה האלרונית. אך גורמים שונים כמו גנטיקה, אורך חיים, תזונה מחלות קרינת שמש, גורמים לנוזל הבין תאי לעבוד לאט. בעקבות זאת השכבה הקרנית מתחילה להתייבש  ומתחילים להתפתח  קמטוטים מסביב לעיניים ולשפה העליונה. בנוסף מתפתחים גם קמטוטי יובש בלחיים שמהר מאוד הופכים לקמטים עמוקים.

דרכים להחדרת לחות לעור

יש דרכים שונות בהן ניתן למנוע אובדן מים מהעור. הדרך המוכרת לכולנו היא באמצעות שתיה מרובה, לפחות ליטר מים אחד ביום. המים משפרים ומזינים את כל מערכות גוף האדם וטובים גם לבריאות וגם למראה העור.

דרך נוספת לשמירת עור הפנים היא הקפדה על מריחת קרם לחות  על בסיס מים –חומצה האלרונית ולא על בסיס שומן . מריחת הקרם צריכה להתבצע בוקר וערב, עליה ניתן להוסיף סרום קל  להקפיד במריחה  של מקדם הגנה יום יום.

בנוסף, להקפיד על תזונה נכונה ולהימנע משהיה ממושכת בשמש.

תכשירי לחות לעור – ADN

ADN מייצרת מגוון רחב של תכשירי לחות מקצועיים הנמכרים לקוסמטיקאיות ופדיקוריסטיות בארץ ובעולם. כל מוצרי החברה משלבים ידע, ניסיון עשיר, מקצועיות וחדשנות פורצת גבולות. תכשירי הלחות מבית ADN מיועדים גם לטיפול ביתי ומאפשרים שמירה על עור פנים חלק ללא קמטים וקמטוטים

ADN - ייצור ישראלי מותג עולמי

ייצור קוסמטיקה ישראלי

הרשמה

כדי לצפות בסדרות המוצרים ולהזמינן את צריכה להיות קוסמטיקאית פעילה ומוסמכת.
לאחר ההרשמה ואישור צוות האתר נשלח לך פרטי גישה לצפיה במוצרים.

תודה שפניתם אלינו, נחזור אליכם בהקדם

חברת מועדון סייד בר